Nowa aktualizacja zawiera mnóstwo zmian w grze i poprawek, w tym penetrację kończyn, udoskonalone układanie przedmiotów i dodawanie ulepszeń do broni, naprawione spadki FPS, dynamiczna pogoda na Erangel i Miramar oraz optymalizacje wydajności.

Rozgrywka

  • System penetracji pocisku jest teraz stosowany do rąk i dłoni.
    Gdy pocisk trafi w ramię / rękę postaci, przenika ona zgodnie z krzywą balistyczną. Wynik będzie różny w zależności od tego, czy ramię / dłoń blokuje bardziej wrażliwe części ciała.
    Kiedy pocisk przenika przez ramię / rękę i uderza w bardziej wrażliwą część ciała za nim, większe obrażenia zostaną zastosowane. Innymi słowy, jeśli ręka / ręka gracza bierze kulę, blokując jej głowę, zostanie zastosowane pełne obrażenie głową. Ten system penetracji działa tylko na głowę, tors i talię.
    Jeśli pocisk przenika przez ramię / rękę, ale za nim nie ma wrażliwej części ciała, zostanie zastosowane tylko uszkodzenie ręki / ręki
    W strzelankach wyłączona jest penetracja ręki / dłoni
    Pocisk nie jest stosowany do nóg.
  • Po wyjściu z pojazdu podczas naciskania klawisza sprintu, sprint pozostaje włączony. W ten sposób nie będziesz musiał zwolnić i ponownie nacisnąć przycisk, aby rozpocząć sprint.
  • Jeśli członek drużyny rozłączy się, ale nadal będzie żył w grze, inni członkowie drużyny nie będą mogli zobaczyć ekranu nagrody (wyniku) po śmierci wszystkich członków drużyny. Teraz gracze mogą sprawdzać, nawet jeśli w zespole są odłączeni gracze.
    Jeśli odłączony członek drużyny ponownie połączy się z grą i zakończy grę z lepszym wynikiem, członkowie drużyny otrzymają dodatkowe nagrody uzyskane przez tego gracza.
    Aby zapobiec nadużyciom, inni członkowie drużyny nie mogą zobaczyć Kamery Śmierci, dopóki wszyscy gracze, łącznie z odłączonym graczem, nie zginą.
  • Dostosowano pozycję QBZ, aby poczuć się bardziej naturalnym i mniej przeszkadzającym, gdy widziano go z FPP.
  • Gdy wsiadasz na motocykl, jeśli siedzenie kierowcy jest puste, teraz łatwiej jest wejść na siedzenie kierowcy (i nie przypadkowo dostać się na miejsce pasażera).
  • Upuszczanie przedmiotów w stosach zostało ulepszone.
    Ilość można teraz regulować za pomocą suwaka.
    Klawisz Alt + lewy przycisk myszy natychmiast opuszcza pełny stos.
    Klawisz Alt + prawy przycisk myszy upuszcza teraz połowę stosu.
  • Ulepszono zarządzanie załącznikami do broni podczas wymiany przedmiotów.
    Usunięte lub wymienione załączniki spadną teraz na podłogę, jeśli nie ma miejsca w ekwipunku.
    Podczas dołączania bezpośrednio z łupu, wymieniony załącznik zostanie upuszczony na podłogę, jeśli nie ma miejsca w ekwipunku.
    Podczas wymiany rozszerzonego magazynu na magazyn z magazynkiem, rozszerzony magazyn i amunicja przelewowa zostaną zrzucone na podłogę.
    Po odłączeniu załącznika przez kliknięcie prawym przyciskiem myszy, załącznik zostanie upuszczony na podłogę, jeśli w ekwipunku nie ma miejsca.
    Naciśnięcie klawisza Alt podczas kliknięcia prawym przyciskiem myszy na broń powoduje teraz odłączenie wszystkich załączników tej broni.
    Załączniki zostaną wysłane do ekwipunku lub spadną na podłogę, jeśli zapasy są pełne.
  • Gracze mogą teraz wyciszyć pojedynczych członków drużyny. (ESC> Opcje> zakładka Zarządzanie drużyną

Naprawione błędy

  • Naprawiono błąd, który powodował, że nazwy graczy nie były wyświetlane poprawnie w kamerze śmierci, jeśli gracz zginął w wyniku eksplozji pojazdu lub samobójstwa.
  • Naprawiono błąd, przez który system penetracji kończyn nie był prawidłowo stosowany.

Niestandardowe gry

PODZIEL SIĘ