W tym poście omówimy kilka nowych funkcji, które pojawią się w grze, omówimy niektóre z problemów poruszonych w tym tygodniu, a także przyjrzymy się niektórym z nadchodzących poprawek w przyszłym tygodniu.

Zaczynamy.

Ruch analogowy

Ruch analogowy jest popularną prośbą od bardzo dawna i z przyjemnością ogłaszamy, że zostanie ona spełniona w przyszłym tygodniu. Obecny system poruszania przypomina grę z klawiaturą, na której postać porusza się tylko w ośmiu kierunkach. Ograniczona swoboda ruchów postaci wynosi tylko 45 stopni między poszczególnymi kierunkami. Wraz z wprowadzeniem ruchu analogowego gracze będą mogli swobodnie poruszać się o 360 stopni lewą gałką na kontrolerze.

Przygotowaliśmy krótki film, aby w pełni pokazać różnicę, jaką ruch analogowy przyniesie w grze.

PUBG Official Club

Nowa platforma komunikacyjna dla szerszej publiczności, uruchamianą na początku sierpnia. Działa podobnie do znanych wam już platform np. z GTA V. Posiadacze PUBG na Xboksie zostaną automatycznie dołączeni. Głównym celem tej platformy jest wyświetlanie ogłoszeń, które będą zawierać miejsce na komentarze do interakcji z programistami lub innymi graczami.

Desynchronizacja

Gracze zgłaszają ciągłe problemy związane z desynchronizacją. Analizujemy wszystkie możliwe przyczyny tego problemu, w tym stronę techniczną gry. Planujemy wdrożyć system dobierania przeciwników oparty na pingach, aby osoby z podobnymi pingami były dopasowywane do siebie w celu zmniejszenia problemów desynchronizacji. Ponadto zdecydowanie zalecamy graczom grę na serwerach położonych najbliżej ich położenia geograficznego, w celu lepszego doboru.

Mówiąc o regionach, w ostatnim patchu połączyliśmy regiony Azji i Oceanii. Nazwa nowego połączonego serwera miała nazywać się OC / AS, ale obecnie jest niepoprawnie pokazywana jako tylko Oceania. Zmienimy nazwę serwera na OC / AS, jak pierwotnie zamierzaliśmy.

 

Omówiliśmy już nadchodzący ruch analogowy, ale chcielibyśmy szybko przejrzeć kilka innych nadchodzących zmian.

– Ulepszenie ładowania mapy i usprawnienia w przesyłaniu strumieniowym
– Szczegółowe tekstury będą ładować się szybciej na Xbox One X.
– Ulepszone dźwięki kroków na piasku.
– Naprawiono błąd, który powodował, że skrzynki z łupami nie były wyświetlane po śmierci gracza.
– Naprawiono awarie w niektórych sytuacjach.
– Zoptymalizowane scoping.

źródło: https://www.pubg.com/2018/07/29/community-weekly-post-july-week-4/
PODZIEL SIĘ